Web Design Tutorial

Citeste si progreseaza

Google este detronat de yahoo in privinta utilizatorilor unici

Citind blogul lui flooby am gasit un articol foarte interesant despre statistica utilizatorilor unici in luna septembrie din 2007. Acesta este articolul:

“De curand am intrat pe Compete.com si am gasit o lista cu topul celor 50 de domenii ale lumii ordonate dupa numarul de vizitatori unici si am constatat cu uimire ca Yahoo.com detine mai multi vizitatori decat Google si stateam si ma intrebam cum este posibil acest lucru avand in vedere ca el este liderul si aproape toate pc-urile au ca pagina de start Google.
Ca vechime ambele sunt de vro 10-11 ani deci asta nu le diferentiaza…totusi e posibil ca yahoo sa fi avand ceva continut interesantšŸ˜‰ poate asta ar fi explicatia.

Sursa: flooby

Din curiozitate am vrut sa vad cat de radical s-a schimbat topul in 2008. Am ramas foarte surprins sa vad ca http://www.yahoo.com se mentine in fruntea topului, cu toate ca firma yahoo este cat pe ce sa fie luata de Microsoft. Un salt foarte mare il are firma Youtube care in toamna anului trecut era pe locul 11 iar acum este pe pozitia a treia dupa granzii Yahoo si Google.

Alexa Rank:

May 1, 2008 - Posted by | informatica | , , , , , ,

2 Comments »

  1. Hm…ii o chestie….dar…esti sigur ca poti lua in considerare ce zice siteul de unde ai luat informatiile astea? Eu nu m-as putea increde in ce zic oamenii aia. Este nevoie de o stire oficiala pentru asa ceva (ii un lucru mare ca google sa fie detronat ca numar de utilizatori unici)

    Comment by Professional Web Design | Custom Web Design | Flash Web Design | Web Design Romania | May 2, 2008 | Reply

  2. Sunt foarte surprins de yahoo. Google e prea tare ca sa fie adevaratšŸ™‚

    Comment by anonimu' | May 2, 2008 | Reply


Leave a Reply

